دسته‌بندی نشده

سئو انواع

توجه به کلمات کلیدی و ایجاد محتوای کاملا سئو از زمانی که الگوریتم کبوتر وارد دنیای الگوریتم های گوگل شد رواج پیدا کرد. زمانی که کاربر کلمه ای را جستجو می کند، این الگوریتم به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع در سایت شما می گردد و در صورت وجود چنین کلمه ای به گوگل اطلاع می دهد.

گوگل همچنین رتبه شما را در نتایج خود به دلیل وجود کلمات کلیدی مهم و پرکاربرد در سایت شما بالا می برد.
این الگوریتم ساختار تمامی سایت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک را بررسی می کند و آن هایی را که کیفیت پایینی دارند و سایت های بی فایده محسوب می شوند را از نتایج گوگل حذف می کند.

دلیل این امر جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری در برخی سایت ها است. پس باید پس از گذراندن دوره جامع آموزش سئو به نکاتی توجه کنید تا هرگز در دام این الگوریتم ظالمانه نیفتید. از جمله این نکات می توانید به داشتن نماد الکترونیکی سایت شما اشاره کنید.

توجه به تجربه کاربری و رابط کاربری یکی دیگر از موضوعات مهم از دیدگاه الگوریتم گور خوار است. به طور کلی، بهترین کار برای مقابله با این الگوریتم این است که مشتری را راضی نگه دارید، هر چه مشتریان راضی تر باشند، الگوریتم الاغ با شما خوشحال تر است!
چند مدل سئو داریم؟
به طور کلی، ما سه نوع عملیات سئو داریم:

سئو کلاه سفید: سئو کلاه سفید به این معناست که کل عملیات سئو را کاملا قانونی و در چارچوب قوانین گوگل انجام دهید و هیچ اشتباهی نکنید.

سئو کلاه خاکستری: سئو کلاه خاکستری به معنای دور زدن قوانین گوگل در برخی مکان ها، زیرزمینی رفتن و پیروی از قوانین سئوی گوگل در برخی مکان ها است.

سئو کلاه سیاه: سئو کلاه سیاه بسیار خطرناک است و به این معنی است که شما عملیات سئو را به گونه ای انجام می دهید که قوانین گوگل را به طور کامل دور می زنید و اگر گوگل متوجه شود که قوانین سئو آن را دور زده اید، دکمه را فشار می دهد. و سایت شما از نتایج گوگل حذف خواهد شد. نوعی از سایت شما جریمه می شود (البته اکنون سایت دیگر جریمه نمی شود و فقط صفحه ای که قوانین گوگل را برای آن دور زده اید جریمه می شود. آیا واقعاً می خواهید بدانید که پنالتی گوگل چیست؟ وقت خود را صرف کنید. بهت میگم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *